گولسیانی بازی با گل‌گهر را از دست داد

گولسیانی بازی با گل‌گهر را از دست داد مدافع تیم پرسپولیس به دلیل محرومیت بازی بعدی تیمش را از دست داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۳ - ۰۴ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 25
کد خبر: ۱۶۵۳۸۸

به گزارش راهبرد معاصر، در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان گئورگی گولسیانی از داور بازی کارت زرد گرفت تا چهار کارته شود. 

به همین دلیل این بازیکن از بازی بعدی پرسپولیس محروم است و مقابل گل‌گهر سیرجان غایب خواهد بود./ فارس

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار